* prijzen winnen mag natuurlijk wel

Online marketing in 2015

Je hebt een mooi product, een belangrijke boodschap of je maakt prachtige muziek. En je doet al vanalles online, maar hebt toch het gevoel dat het beter kan. Dat je kansen mist. Of dat je het allemaal niet overziet.

Dat is niet vreemd, want online marketing verandert met hoge snelheid. Nieuwe sociale netwerken, andere tools, veranderingen in mediagebruik binnen je doelgroep: het heeft allemaal grote impact op wat je online kunt bereiken. 

Een goede strategie en uitvoering van je online marketing zijn daarom essentieel.
 Of je nu een non-profit, culturele instelling of commercieel bedrijf bent: het is zonde om online kansen te laten liggen. Dat vind ik ook en daarom help ik je graag. 

Daarom help ik je graag je doelgroep beter te leren kennen, de juiste keuzes te maken en concrete resultaten te boeken, zodat jij je kunt richten op datgene wat je het liefste doet en waar je goed in bent. 

ga van content en campagnes naar relatie en conversie.

Aanpak

doelgroepanalyse

KEN je doelgroep

Je kunt meer van je doelgroep weten dan je denkt. Ik maak gebruik van online bronnen om een diepgaande doelgroepanalyse te maken, zodat je je niet meer alleen op persona’s richt, maar daadwerkelijk weet met wie je praat.

Lees meer

maak de juiste keuzes

Het is van belang om de juiste kanalen, middelen en tools te kiezen. Minstens zo belangrijk is om te bepalen wat je niet doet. Ook moet je weten hoe je klant bij jou terechtkomt, zodat je deze klantreis optimaal kunt inrichten en je (potentiële) klanten optimaal bedient.

Lees meer

Lima01.jpg

zorg dat het werkt

If you need your guests to have an unforgettable experience, the Hayden Collective will deliver. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor. Fusce dapibus.

Lees meer

* prijzen winnen mag natuurlijk wel

Online marketing in 2015

Je hebt een mooi product, een belangrijke boodschap of je maakt prachtige muziek. En je doet al vanalles online, maar hebt toch het gevoel dat het beter kan. Dat je kansen mist. Of dat je het allemaal niet overziet.

Dat is niet vreemd, want online marketing verandert met hoge snelheid. Nieuwe sociale netwerken, andere tools, veranderingen in mediagebruik binnen je doelgroep: het heeft allemaal grote impact op wat je online kunt bereiken. 

Een goede strategie en uitvoering van je online marketing zijn daarom essentieel.
 Of je nu een non-profit, culturele instelling of commercieel bedrijf bent: het is zonde om online kansen te laten liggen. Dat vind ik ook en daarom help ik je graag. 

Daarom help ik je graag je doelgroep beter te leren kennen, de juiste keuzes te maken en concrete resultaten te boeken, zodat jij je kunt richten op datgene wat je het liefste doet en waar je goed in bent. 

terug naar boven

ga van content en campagnes naar relatie en conversie

Warm design for a classic downtown brunch spot

 

Sed posuere consectetur est at lobortis. Fusce dapibus, tellus ac cursus commodo, tortor mauris condimentum nibh, ut fermentum massa justo sit amet risus. Duis mollis, est non commodo luctus, nisi erat porttitor ligula, eget lacinia odio sem nec elit. Aenean eu leo quam. Pellentesque ornare sem lacinia quam venenatis vestibulum. Integer posuere erat a ante venenatis dapibus posuere velit aliquet.

 

 

* prijzen winnen mag natuurlijk wel

Online marketing in 2015

Je hebt een mooi product, een belangrijke boodschap of je maakt prachtige muziek. En je doet al vanalles online, maar hebt toch het gevoel dat het beter kan. Dat je kansen mist. Of dat je het allemaal niet overziet.

Dat is niet vreemd, want online marketing verandert met hoge snelheid. Nieuwe sociale netwerken, andere tools, veranderingen in mediagebruik binnen je doelgroep: het heeft allemaal grote impact op wat je online kunt bereiken. 

Een goede strategie en uitvoering van je online marketing zijn daarom essentieel.
 Of je nu een non-profit, culturele instelling of commercieel bedrijf bent: het is zonde om online kansen te laten liggen. Dat vind ik ook en daarom help ik je graag. 

Daarom help ik je graag je doelgroep beter te leren kennen, de juiste keuzes te maken en concrete resultaten te boeken, zodat jij je kunt richten op datgene wat je het liefste doet en waar je goed in bent. 

ga van content en campagnes naar relatie en conversie