* prijzen winnen mag natuurlijk wel
Online marketing in 2015
Je hebt een mooi product, een belangrijke boodschap of je maakt prachtige muziek. En je doet al vanalles online, maar hebt toch het gevoel dat het beter kan. Dat je kansen mist. Of dat je het allemaal niet overziet.
Dat is niet vreemd, want online marketing verandert met hoge snelheid. Nieuwe sociale netwerken, andere tools, veranderingen in mediagebruik binnen je doelgroep: het heeft allemaal grote impact op wat je online kunt bereiken.
Een goede strategie en uitvoering van je online marketing zijn daarom essentieel.
Of je nu een non-profit, culturele instelling of commercieel bedrijf bent: het is zonde om online kansen te laten liggen. Dat vind ik ook en daarom help ik je graag.
Daarom help ik je graag je doelgroep beter te leren kennen, de juiste keuzes te maken en concrete resultaten te boeken, zodat jij je kunt richten op datgene wat je het liefste doet en waar je goed in bent.
ga van content en campagnes naar relatie en conversie.
Aanpak
KEN je doelgroep
Je kunt meer van je doelgroep weten dan je denkt. Ik maak gebruik van online bronnen om een diepgaande doelgroepanalyse te maken, zodat je je niet meer alleen op persona’s richt, maar daadwerkelijk weet met wie je praat.
maak de juiste keuzes
Het is van belang om de juiste kanalen, middelen en tools te kiezen. Minstens zo belangrijk is om te bepalen wat je niet doet. Ook moet je weten hoe je klant bij jou terechtkomt, zodat je deze klantreis optimaal kunt inrichten en je (potentiële) klanten optimaal bedient.
zorg dat het werkt
If you need your guests to have an unforgettable experience, the Hayden Collective will deliver. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor. Fusce dapibus.