* prijzen winnen mag natuurlijk wel
Online marketing is niet eng, te duur of te moeilijk.
Maar het is wel belangrijk dat je de juiste keuzes maakt. Dat je weet met wie je online te maken hebt. En dat je zorgt dat je keuzes blijven werken.
Een goede strategie en uitvoering bieden meer kansen dan ooit.
Of je nu een non-profit, culturele instelling of commercieel bedrijf bent: het is zonde om die kansen te laten liggen.
Daarom help ik je graag je doelgroep beter te leren kennen, de juiste keuzes te maken en concrete resultaten te boeken, zodat jij je kunt richten op datgene wat je het liefste doet en waar je goed in bent.
KEN je doelgroep
Je kunt meer van je doelgroep weten dan je denkt. Ik maak gebruik van online bronnen om een diepgaande doelgroepanalyse te maken, zodat je je niet meer alleen op persona’s richt, maar daadwerkelijk weet met wie je praat.
maak de juiste keuzes
Het is van belang om de juiste kanalen, middelen en tools te kiezen. Minstens zo belangrijk is om te bepalen wat je niet doet. Ook moet je weten hoe je klant bij jou terechtkomt, zodat je deze klantreis optimaal kunt inrichten en je (potentiële) klanten optimaal bedient.
zorg dat het werkt
If you need your guests to have an unforgettable experience, the Hayden Collective will deliver. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor. Fusce dapibus.